Vrg 07:are ;)

Hej mina vänner!

Imorgon är det 3 månader sedan vi skildes åt, vi tog studenten! (visst har jag räknat rätt?!) Jag kan inte fatta det.. Jag saknar er alla så otroligt mycket, önskar vi kunde spola tillbaka tiden lite, bara lite, så vi fick sitta i våran lilla röda stuga och bara vi, VRG07!! <3
Men livet går vidare man går igenom olika saker... Men jag kommer aldrig att glömma tiden på gymnasiet, det har hittills vart den roligaste i mitt liv! =D

Det enda som för tillfället finns i mitt huvud (hör och häpna!! ;) är min tenta som ska vara inne den 20 september.. högskolan är så mkt annorlunda än gymnasiet, även om det är kul det oxå!

Puss och Kram Jossan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0