Tack <3

Imorgon då smäller det! Jag har fortfarande svårt att förstå det.
Det känns som om det var igår som vi klev in i skolan för första gången. Det har verkligen gått fort, man hinner knappt med i svängarna. Det är, (som för säkert flera andra), med blandade känslor som man ser på studenten. Det är både jättekul och lite läskigt. Varje dag i 12 år(!) har vi haft en skola att gå till efter sommarlovet. Då har man alltid vetat vad man ska göra. Nu ska vi ut i vuxenlivet och börja arbeta, eller plugga vidare. :)

Jag var lite osäker från början på hur det skulle bli i skolan. Det var ju en helt ny skola och vi var försökskaninerna. Men jag kan säga att jag har haft världens bästa klass. Det har varit helt underbara tre år, även om vi har haft våra duster ;) och jag ångrar inte att jag valde den här skolan. Jag har utvecklats och lärt mig enormt mycket och det har varit både jobbigt och roligt... mest roligt! : )
Trav ute hos Marita


hööks-reklamen ;)



TACK så jättemycket allihopa i VRG07, alla lärare och såklart Hästarna, och hundarna! :) för dessa tre helt fantastiska år! Jag kommer sakna alla så himla mycket!
VI SES! <3<3<3
//Ärtan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0