det är över nu...

Gyllene Tider - Det är över nu

passar in rätt bra faktiskt. för nu är det över... det är över nu, och jag kommer ihåg alla dagar med er - VRG07! så tack som fan för tre år tillsammans, tack för att jag fick lära känna er underbara brudar, det finns inga som er, ni är värdefulla och bäst, var och en precis som ni är! unika <3

den här dagen, studenten 2010 den 11e juni är en dag jag aldrig kommer glömma. den kommer alltid finnas i mitt hjärta. champagnefrukosten, avslutningen i röda stugan med alla lärare - gamla och nya eller vad man ska säga, utspringet, flaket, mottagningen hemma, festen på blue moon, efterfesten. helt oförglömligt!

jag vill bara säga tack. tack för tre fantastiska år. man kanske framförallt borde tacka gunnar och jill som startade det här, för utan er hade jag aldrig varit där jag är idag! så tack tack tack!

jag älskar er alla!
västerås ridgymnasium, lärare och elever i VRG07 <3
glöm inte bort mig, jag kommer aldrig glömma er!


och nu... dags att sova! det har varit en hård dag och klockan har redan hunnit bli halv fyra. god natt och tack för mig!

jessica
p.s det kommer bilder sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0