Jossan skriver lite...

Hej mina vänner!

Hoppas ni hade ett toppen höstlov och att ni får det kanon på eran ridsport praktik! Jag vet att jag kommer ha det toppen på min prkatik, fast jag gör ju inte ridsport! Jag kör stenhårt på att lära mig travet och jag har nog aldrig haft roligare =)

Medans jag satt och skrev detta så kom jag att tänka på det vi alla säker har i bakhuvet mer eller mindre hela tiden... Stundenten!!
Snart är den här, med allt vad det innebär...läskigt! Jag ser fruktansvärt mycket fram mot den men tänk att inte ha en klass att vänta på när augusti börjar ta slut?!

Det kommer bli bra, och vi alla kommer klara oss galant i "vuxen-livet" men jag kommer hur som hellst sakna all med VRG 07, Västerås Ridgymnasium! Vi är bäst tjejer, glöm aldrig det!

puss på er, vi ses efter praktiken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0